Województwo Dolnośląskie przygotowuje się do kolejnych wyborów do Rady Seniorów na kadencję 2024 – 2029. Aktualnie trwa nabór kandydatów, którzy chcą zaangażować się w pracę na rzecz seniorów. Zachęcamy wszystkich zainteresowanych do zgłaszania swoich kandydatur.
HARMONOGRAM WYBORÓW DO RADY SENIORÓW WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO KADENCJA 2024 – 2029
- 24.06.2024 – 14.07.2024 – nabór kandydatów na członków Rady
- 15.07.2024 – 26.07.2024 – ocena formalna zgłoszonych kandydatur
- 29.07.2024 – 06.08.2024 – uzupełnienie braków formalnych w zgłoszeniach kandydatów
- 02.09.2024 – 22.09.2024 – głosowania na kandydatów
- 23.09.2024 – 04.10.2024 – weryfikacja formalna i przeliczenie głosów
Wypełnioną kartę zgłoszenia kandydata wraz z oświadczeniem należy złożyć w terminie określonym w ogłoszeniu o otwarciu procedury wyłaniania kandydatów na Członka w jeden z trzech sposobów:
- osobiście pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Kancelaria Sejmiku, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, z dopiskiem „Rada Seniorów Województwa Dolnośląskiego”;
- za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Kancelaria Sejmiku, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, z dopiskiem „Rada Seniorów Województwa Dolnośląskiego”;
- w wersji elektronicznej w postaci pliku przesłanego za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, na platformie ePUAP. Karta zgłoszenia kandydata powinna zostać podpisana podpisem elektronicznym przez osobę składającą, a w przypadku Podmiotu osobę/y upoważnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Podmiotu zgodnie z KRS lub innym właściwym dokumentem stanowiącym podstawę działalności danego podmiotu.
Oświadczenie kandydata powinno zostać podpisane podpisem elektronicznym przez kandydata. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów w wersji papierowej (w sposób określony w ust. 5 pkt 1 i 2) decyduje data wpływu do Kancelarii Sejmiku, a w wersji elektronicznej (w sposób określony w ust. 5 pkt 3) decyduje data wpływu przez e-PUAP na elektroniczną skrzynkę Urzędu.
W sprawach dotyczących wyborów proszę kontaktować się z Kancelarią Sejmiku.
1. Agnieszka Pasternak – Trzeciak, tel. 71 340 62 24, e mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2. Aleksandra Misztak, tel. 71 340 64 28 e mail; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
PLIKI DO POBRANIA NA STRONIE Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego (przekierowanie) : https://umwd.dolnyslask.pl/organizacje-pozarzadowe/