Witamy na stronie
Urzędu Gminy Kotla
Gminy Żukowice
Witamy na stronie

Szanowni Państwo,

w związku z oszczędnościami, które powstały po zakupie sprzętu komputerowego w ramach programu „Cyfrowa Gmina- Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym- Granty PPGR” Gmina Kotla uruchamia rekrutację dodatkową dla dzieci z klas pierwszych Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli. Dzieci te w głównym naborze
w 2021 r. nie były uprawnione do udziału w konkursie, natomiast teraz Gmina Kotla otrzymała informację, że można dzieci z klas 1SP uwzględnić w rekrutacji uzupełniającej.

Gmina Kotla otrzymała w ramach konkursu grant w wysokości 420 500,00 zł, z czego kwota 407 910,00 zł została wykorzystana w głównym naborze. Wobec powyższego do rozdysponowania pozostała kwota 12 590,00 zł. W rekrutacji uzupełniającej nie będzie możliwości wyboru sprzętu. Mając na uwadze niedużą kwotę oszczędności, aby dać szansę większej liczbie dzieci możliwe jest ubieganie się o  tablet w celu ułatwienia nauki zdalnej.

 Warunki ubiegania się o wsparcie, które należy spełnić łącznie. Wsparcie przysługuje na:

- dziecko, uczęszczające do klasy I Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli, które nie otrzymało sprzętu w ramach ww. programu w naborze głównym.

- dziecko mieszkające na terenie Gminy Kotla,

- dziecko, które miało/ma krewnego (w linii prostej: rodzice, dziadkowie, pradziadkowie), który pracował niegdyś w zlikwidowanym Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej i zamieszkiwał w miejscowości lub gminie objętej PPGR,

- dziecko, które nie otrzymało na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku, sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.

 Wnioskodawcami mogą być rodzice/opiekunowie prawni dziecka.

Tablet zostanie zakupiony przez Gminę Kotla w ilości uzależnionej od dostępnej kwoty oszczędności. Decyduje kolejność zgłoszeń.

 Dokumenty (w załączeniu) można składać w Urzędzie Gminy Kotla, tymczasowa siedziba Chociemyśl 23, u p. Anny Marcinkowskiej w terminie do 21 października 2022 r.

Dokumenty:

- oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego (Word, 181KB) POBIERZ

- formularz przekazania danych osobowych Wnioskodawcy, dziecka oraz krewnego pracującego niegdyś w PPGR wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych Wnioskodawcy i dziecka, zgodą na przetwarzanie danych osobowych żyjącego członka rodziny pracującego niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej (Word, 130KB) POBIERZ

- podpisane Zasady przetwarzania danych osobowych przez Wnioskodawcę oraz żyjącego członka rodziny pracującego niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej (word, 200KB) POBIERZ

- obligatoryjnie: dokumenty potwierdzające zatrudnienie członka rodziny w PPGR (np. świadectwo pracy, legitymację ubezpieczeniową, zaświadczenie z ZUS) – w przypadku braku dokumentów Gmina Kotla zweryfikuje informacje w Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa, co jednak może wydłużyć proces weryfikacji wniosku, dlatego też prosimy o wgląd do dokumentów.

 Szczegółowych informacji udziela p. Anna Marcinkowska, tel.: 76/83-18-361 wew. 62.

granty-ppgr

Projekt Cyfrowa Gmina – Wsparcie dla dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR” realizowany jest w ramach Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia – REACT – EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia i jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 - 2020.

 
 
facebook